reklama

Hmm osoba so statusom dokonalá?

Dievča to mnohých prezývok, či už obľúbená Jans alebo Janza, Janksa, Janča, Janzíík, Jano, Guži, až neobľúbená Guzlejová. No samozrejme aj Kypťoš. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Bol to všedný deň niekedy v Apríli, keď už bolo teplo,keď už cesta zo školy nesmerovala domov, ale na ihrisko. No keďže na náhodyneverím, tak niekto musel chcieť aby sa jedného dňa na ihrisku objavilo dievčav nápadne veľkých basketbalových kraťasoch. No pocit, že je to obyčajnáosoba zmizol v momente, keď si ku mne prisadla a povedala: „Jéé, toje, ale nádherná pesnička, nemohol by si mi ju poslať? A ináč ja sa volámJanka!“ Vtedy držiac mobil v ruke s hrajúcou pesničkou Don’t lookback in anger od Oasis nás spojila. Teraz môžem Noel Gallagher-ovi len a len ďakovať. Od toho dňa sme sazačali na ihrisku vídať takmer každý deň. Onedlho, keď prišla rovno zo školysom zistil, že ta pesnička fakt nebola len náhoda. Janka bola nejaká ikona,symbol videl som tam časť seba, niekoho v modrých nohaviciach, čiňanocha úplne suprovým sivým svetríkom. A Nová kamarátka bola na svete.Vtedy začali naše prekvapenia. Nikdy nezabudnem nato ako vybehlaa ďakovala, že som jej ho neprezradil, že bolo úžasne, že sa veľmi potešila(DVDOasis) Prázdniny, plno dní prežitých spolu, kopa hier, sama zábava,rozprávanie, odprevádzanie domov a opekačky pod hradom(Janka so zázračnýmruksakom, v ktorom bolo všetko čo sme spomenuli. Hlavne deka ktorá nászahriala, keď oheň slabol). Z Janky sa stal symbol, krásy, zábavy,priateľstva, zodpovednosti,... aj po dlhých preUNOvaných večeroch a minimeninovej oslave pod plavárňou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Školský rok, nálada stále prázdninová, každý deňpri Janke, večer v ŠRC. Zaučenie do tajomstiev a nástrah školya systému, o tom s kým a jak vybabrať a uvítacím darčekomobálkou nazbieraných ťahákov. Boli to dni prežité už s podstate najlepšímž. kamarátom, s niekým moku sa dá zveriť všetko, čo nikoho nezradí.S tým zverením všetkého by sa dalo polemizovať. Karty UNO, kniha, sánky byo tom vedeli rozprávať svoje nie? J

No, ale ako sa hovorí po smiechu príde plač, tak ten plačpredsa prišiel. Janka sa menila, nebola to tá istá kamarátka. Nič sa vlastnenezmenilo, boli sme spolu stále, ale bolo tam niečo, nejaká prekážka čizábrana. Aj keď to spočiatku popieraná, že to je len môj zlý pocit, že sa mi tolen zdá. Tak tesne pred Vianocami po zimnej prechádzke v Decembrovomsneho-dáždi prišla správa, že sa mi to nezdalo. Správa všetko vysvetlila:„Janka má nového kamaráta, vlastne dokonca niečo viac.“ Čudujem sa, že som sito nikdy nevidel alebo nechcel vidieť? Bolo to niečo ako zemetrasenie, vlastneto so mnou dosť otriaslo. No vyrovnal som sa s tým a vďaka nej somspoznal mnoho ďalších ľudí a niekoho podobného tebe(ale nie si to Ty...)bolo to na Silvestra(kto vie koho vie, kto nevie nemusí).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teraz keď už dni utekajú a my síce nie sme spolu takčasto, môžem povedať, že si Priateľ s veľkým P(1. význam) a zároveňpriateľka(2. význam) môjho „bračeka Chad-a“(Timek - kto nevie o čo ide tiežnemusí). Zažili sme plno krásnych chvíľ, či už von, na šturke, pod košom,v zime v drifte, v škole, po škole, u teba, u teba 2,u „mňa“ alebo u mňa v pivnici(ja som išiel k vám a prežilsom príchod tvojho tatka, prežiješ aj ty, žiadna pivnica už nebude :-D).Zmenila si moju osobu, moje správanie, životný postoj, vzťah k ľuďoma k tomu čo robím a čo nie. Si priateľ, s ktorým môžemhovoriť ako sám zo sebou. ĎAKUJEM

Michal Greguš

Michal Greguš

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

úplne normálny magor so zmyslom pre zábavu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu