reklama

Zoznámte sa, pocity

Kto si? Prečo mi nedáš pokoj? Odíď! Choď preč! Nechcem Ťa!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Prečo? Spôsobuješ mi bolesť! Prídeš na malú chvíľu, urobíšma šťastným a odídeš! Necháš ma samého len s myšlienkou na teba. Vždymi urobíš jazvu a keď sa jej zbavím prídeš znova s spravíš ďalšiu.

 
Chcem ťa mať stále, sám pre seba. Nemôžem bez tebaexistovať. Stále keď zavriem oči, vidím teba tvoj sladký smiech, tvojegaštanové oči ako na mňa hľadia a počujem tvoj hlas ako ma volá k tebe. A keďich s nádejou otvorím si preč, ostane po tebe len prázdnota s pocitom,že si niekde preč niekde ďaleko a môžem na teba len čakať, ale ja to užnevydržím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 
Všetci tí ľudia idem sa z nich zblázniť, každý hovoríniečo iné. Neviem koho mám počúvať! Tak mi prosím poraď. Myslel som si, žemôžem žiť v tvojom svete ako tak čas utekal. Ale ono sa to nedá, keď tunie si, keď ťa potrebujem, keď na teba myslím,...

 
Niekedy som tak nervózny, ale nemôžem urýchliť čas. Potrebujemtrochu trpezlivosti alebo vedieť čo vlastne chcem. Skúšal som sa ťa zbaviť, aleono sa to nedá a keďže ťa nemôžem mať práve teraz, tak ja počkám. Asi je v tomláska, ja počkám. Chce to len trochu trpezlivosti. Pretože viem, že prídeš. Viemto!

 
Chcem ťa, ostaň, neodchádzaj!

 
Venované ...

Michal Greguš

Michal Greguš

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

úplne normálny magor so zmyslom pre zábavu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu