reklama

Vnímame čo máme?

Mnohokrát to berieme ako samozrejmosť, ale často si to uvedomíme, keď je už neskoro. Ja som uvedomil. Neviem či ešte včas...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Bol to deň samozrejme s najlepším kamarátom(ou) Jalebo je to priateľ? No priateľ je viac významové slovo, ale nemyslím teraz tenľúbostný, keď sa dvaja ľudia ľúbia.. Myslím toho, ktorý je náš najlepšíkamarát, ktorý nim ostáva na celý život. No áno, je to určite priateľ!


Nikdy som si poriadne neuvedomoval aké dôležité je maťpriateľov. Stačilo mi mnoho kamarátov alebo stačil som si aj ja sám, že nikohonepotrebujem. Heslo: „Ak niečo chceš mať poriadne, urob si to sám“, mi bolodosť blízke. Teraz viem, že priateľov, tých skutočných nie je veľa. Priateľov,ktorým sa dá veriť v každej situácii, ktorý nás nepodrazia. Hlavne keď ichbudeme najviac potrebovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Ale kto je priateľ? Možnože ten kto nechá svoje povinnosti a urobíich radšej neskôr ako by vás mal sklamať. Nechal vás samých, či už pri problémealebo len v zlej nálade. A ostane pri vás. S kým môžete ujsť mimorealitu a zavrieť sa niekde, kde ste slobodný. Niekde presedíte alebopreležíte pol dňa akoby nič. Prezradíte si všetko. Spomienky, tajomstvá, saméhlúposti, zasmejete sa alebo aj posmútite. Kto vám poradí. Kto vám zlepší náladu.A za to všetko nebude chcieť nič. Bez problémov sa dohodnete. Neurazí saza kadejakú hlúposť. Dokáže sa vám prispôsobiť, vypočuť vás. Tešiť sa s vami,ale dokonca aj s vami plakať. Kto si zapamätá aj to čo ste robili predrokom. Pri kom sa cítite slobodne, dobre, príjemne, bezpečne. Áno to jepriateľ.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Priatelia sa len tak nájsť nedajú alebo nedá sa určiť ktoním bude a kto nie. Musia sa nimi stať. Možno sú nám súdení.


V ten deň, mimochodom utorok, keď som ležal v tráve,slnečné lúče mi padali priamo do očí. Žmúril som, tráva ma šteklila a jasom niečo hovoril. Neviem už ani presne čo, ale vtedy som si uvedomil, že táosoba ktorá je vedľa mňa. Ktorá drží to stebielko trávy, ktoré ma šteklí, ktoráma počúva je môj priateľ. V ten deň nechala svoje povinnosti. Mala saučiť, ale prišla. Bola so mnou. Počúvala ma. Poradila mi. Pomohla mi. Smútila a tešilasa so mnou.


To že som toho priateľa spoznal určite nebola náhoda. Muselto zariadiť. No prežili sme mnoho zlého, ktoré nás od seba oddialilo, ale stalosa ešte viac, oveľa viac dobrého, ktoré nás zblížilo. A hlave také, ktorénás spriatelili! Teraz cítim, že bez tejto osoby by život nebol taký pestrí akýje dnes. Ďakujem jej, že je mojím priateľom!

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Ďakujem, že si tu ...

Michal Greguš

Michal Greguš

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

úplne normálny magor so zmyslom pre zábavu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu