reklama

Vianočný večer

Konečne prichádzam domov. Prechádzam sa po byte a premýšľam, čo budem robiť? Pozriem film hmm alebo pozriem iný film? Vlastne najem sa a uvidím. Viem, že nie som ani tak hladný, nejaký koláč by stačil, ale keď tie rezne veľmi provokujú. Veď čo tam jeden? No bolo to zrejme, znova som to neodhadol J. Čo teraz? Pozerám z okna. Sneží. Čo sneží? Hneď ti píšem sms...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Snežiii. Odpisuješ. Buď pri mne o 45. Samozrejme meškám,samozrejme aj ty. Vychádzaš a z diaľky ma už spoznávaš. Hovoríš miako to bolo načasované. Ja si vymýšľam, že som čakal za rohom. Ty mi aleneveríš. Poznáš to, keď klamem. Máš všetko naplánované, kadiaľ a kampôjdeme. Veľa rozprávaš a rýchlo. Biješ ma. Boli to? No trochu, ale to jejedno. Ja ti to vrátim. Hádžem ťa do snehu. Pomáham ti vstať. Hovoríš o nejakejdiere? Netuším, že o čom. Smejem sa. Vytáčam ťa. Znova ma biješ. Robíšstopy v snehu, ja ich zahladzujem. Snažíš sa aj keď vieš, že ti žiadnaneostane. Nakoniec to vzdávaš a šmýkaš sa na ľade. Hovorím ti o darčekoch. Ty mne nie.(Vôbec si to nepovedala...) Ja ťa pozorujem ako satešíš. Práve preto ideme ďalej. Nosím ťa na chrbte. Chceš isť dole. Znova robíšstopy. Tento krát ti ich nechám, ale idem na chrbát ja tebe. No nevládzeš. Taklen ideme. Pýtaš sa ma kadiaľ pôjdeme aj keď to už dávno vieš. Dávam ti koláče. Ješ ich. Hovorím ti, že som ich robil ja. Ty ma chváliš. Rozprávaš mio rodine o Vianociach o bordovačke. No je ti zima. Idemeskratkou. Znova sa šmýkaš na ľade. Rozprávaš mi o tom ako si raz spadla.Počuť tvoju ozvenu. Mne sa v topánkach nešmýka. Si z toho nervózna.Nechápeš prečo nie. Tak pokračujeme. Stretávame tvojho spolužiaka. Rozprávamesa s nim. Zima sa stupňuje. Tak predsa len pokračujeme ďalej. Už smeblízko. Tento krát bijem ja teba. Chceš mi to vrátiť, nevládzeš už. Nerváčiša ja stále pokračujem. Chytám ťa z slovíčka. Hovoríš, že si užnervózna. JJa sa smejem a odprevádzam ťa. Lúčime sa. Praješ mi dobrú noca mizneš v dverách. Kráčam domov a stále na teba myslím. Prichádzamdomov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem.

Michal Greguš

Michal Greguš

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

úplne normálny magor so zmyslom pre zábavu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu