reklama

Dokaz dokonalosti ...

23.4.2008 – deň ako každý iný pred maturitou. Jednoducho nevydarený a upršaný. ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Začalo to hneď ránom keď som sa zobudila nemohol som hýbať krkom. No našťastie som sa pozbieral a prišiel doškoly hoc kus neskoro. Nevydarená písomka z najobľúbenejšieho a tiežmaturitného predmetu mi na nálade nepridalo.


Ale predsa, takto to nemohlo byť celý deň. Po písomkez fyziky, s ktorou môžem byť celkom spokojný a niečím akoponukou do zamestnania(no podľa toho čo hovoril ten mladý pán, tak do dobréhozamestnania) som na chodbe stretol Janku. Po dlhom rozhovore, ktorý som nechcelukončiť Jsme sa dohodli, že dnes budeme opatrovať detičky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Tak sa aj stalo. Boli sme spolu, starali sme sa o môjhomalého synovčeka(Jojka). Nezabudnuteľné poobedie. So zlepšujúcou náladou sazlepšovalo aj počasie, až nakoniec na nás vykuklo aj slniečko. Takže po krátkejprechádzke s kočiarom sme si mohli dovoliť Jojka vybrať z kočíkaa vyblázniť sa s ním.


To, že Janka nie je vôbec zlá vedel aj on. Veď, kto na prvýpohľad cudzej osobe odtrhne kvietok alebo dá svoj keksík? Alebo kto sas ňou začne hneď hrať? Kto jej dôveruje? A kto by to čakal odmaličkého bába, že sa nebude báť? Ale u Janky je to iné. Z nejvyžaruje určitá charizma, dôvera, dobrota J, ktorá dá človeku istotu,že je v bezpečí, že sa mu nič zle nemôže stáť. Tak ako to vedel on, taksom to vedel aj ja. Videl som na nich že sú šťastný. Vlastne sme boli šťastnývšetci. Nakoniec si získala Jojkovu úplnú dôveru a nebál sa už byť ani najej rukách alebo dať jej pusinku J.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


To poobedie ukončil telefón našich, že už idú domov.Nakoniec sa stretli s Jankou, ktorá sa prvé trošku hanbila, ale nakoniecostala. A Stretla sa. ...


Po rozlúčení sa s ňou a už ďalším stretnutíms našimi nemohli chýbať otázky typu: Kto to bol to pekné dievča?A iné, ale to nie je podstatné. Išlo o to, že urobila dojem aj nanich a to po úplne krátkej chvíli.


Neviem, možno to je len našou krvou alebo je to jejdokonalosťou? Určite však viem, že jej môžem dôverovať už asi vo všetkom. A žez nej bude super mamička.

Michal Greguš

Michal Greguš

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

úplne normálny magor so zmyslom pre zábavu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu