reklama

Niečo na rozlúčku

No možno viete možno nie, ale nebudem tu približne 3 mesiace. Jednoducho budem v Anglicku. Možno si nájdem čas na písanie blogu a možno nie. Ale je isté, že nebudem s vami...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pre Vás

Je to venované všetkým, tým čo ma poznajú, aj tým čo nie! Hlavnýmdôvodom písania tohto článku je fakt, že všetko sa udialo akosi prirýchlo a jatu už za chvíľu nebudem. Mnohým nestihnem povedať niečo ako: „Čau, uvidíme sa o niekoľkomesiacov. Maj sa pekne!“ Trochu ma to mrzí, ale na druhej strane je to lepšie,ľahšie pre mňa. Niežeby som už nechcel nikoho vidieť, ale bude sa mi aspoňľahšie odchádzať. Nebudem myslieť na to, o čo prídem a podobne.


Určite viem, že mi určite budete chýbať. Všetky tie tripy,baskety, ležanie pri kráteri, pozeranie filmov, vabec, opeky, chaty a iné akcie.Dúfam, že to všetko neskonči. Že keď sa vrátim, nič nebude zmenené a všetkobude po starom. Mám vás rad a viem, že mi budete veľmi, veľmi chýbať ažtak príliš, že je mi z toho tak ... smutno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Pomaly ma začína chytať depresia. Žiaden kontakt s vami... Čo?Nie. Prosím napíšte ako sa máte, čo robíte a podobne. Môj email poznáte...Ďakujem.


Ja sa vrátim! Čakajte! V Septembri som späť! Majte satu krásne! Spomeňte si na mňa. Ja budem na vás myslieť asi stále!

Majííí, veľa šťastia v škole a aj cez prázdniny. Ďakujem, za tie vecičo si mi povedala, za tie utešujúce, povzbudzujúce slová. Fakt, vydržím to tam,už len kvôli Tebe! Všetko bude OK!


Pozdravujem.

Michal Greguš

Michal Greguš

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

úplne normálny magor so zmyslom pre zábavu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu