reklama

Je krásne sniť sen ?

Táto noc bola zvláštna, výnimočná. Mnoho krát sa mi sníva nejaký sen. Často krát si ho buď vôbec nepamätám alebo len krátku chvíľu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Tento bol však iný. Nesníval sa z nejakej vonkajšejvyvolanej príčiny. Vyšiel niekde z podvedomia. Možno mi chcel dať najavo,že niečo robím zle. Poslednú dobu sme s istou osobou nevychádzal nejakonajlepšie. Vlastne sme vôbec neboli spolu. Málo sme sa rozprávali. Mal sompocit, že sa od nej oddiaľ ujem, že sa už s ňou viac nechcem stretnúť. Čotúto situáciu spôsobilo? To neviem. Možno škola, možno to, že nie som doma.Fakt neviem.

Bol som ustavične pod zlou náladou, všetko malo tendenciu manahnevať, sklamať, rozosmutnieť. Snažil som sa na to už nemyslieť. A anisom nemyslel, preto ma tento sen dosť prekvapil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale v noci, keď som vo sne pozeral v hale na basketbal.(zaujímavé prečo som nehral ?). A zrazu prišla ku mne a išli sme preč. Cestoupo technickej univerzite. Rozprávali sme sa a z ničoho nič ma chytila za ruku.Ja som jej ju pevne stisol tiež. Pokračovali sme ďalej a ďalej. Cítil som, žesom šťastný, všetko sa napravilo a že to nesmie ostať ako to bolo. S týmtopocitom som sa tak aj ráno zobudil. Síce som si uvedomil, že to bol len sen, ale bol maximálne reálny. Nakoniec somsa snažil dať veci do poriadku. Verím, že tento sen neostane len snom, ale saaj zrealizuje a bude to ako v tom sne a raz sa prejdeme po technickejuniverzite.

Michal Greguš

Michal Greguš

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

úplne normálny magor so zmyslom pre zábavu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu