reklama

Vyšší level?

Nezvyk, ale treba sa už učiť J no hmm, čo si vybrať? Čítať trápnu knihu? Ale veď to ma ešte času. Budem ju predsa čítať niekedy cez noc, keď už nebudem mať inú možnosť. Mám tu nejaký algoritmus.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Nooo, to bude zábava. Čítam zadanie. Čože? A neveriackyčítam znovu a znovu. „To nie je pravda, to nie je možne“, horím si. Akožezadanie: Navrhnite algoritmus, ktorý učí, či sa zadaný vektor vyskytuje akoriadok v zadanej matici. Zobrazte vektor ako riadkový, maticu a výsledok.Akože aký vektor, jak sa nachádza? Netuším o čo ide a čo mám robiť?:-D smejem sa. No dobre, na chvíľu zatváram oči a čítam odznova. Zadaniesa zmenilo? Nie.

No nič mi neostáva musím to spraviť. Listujem zošity,googlujem... Pomaly sa dozvedám čo to vlastne je. Ale ako to spraviť aby tofungovalo? Viem to? Ale viem. Vždy som vedel, budem aj teraz. Pracujem. Okolo mňanič len ticho a počuť len moje sústredenie. Ja sa učím? To fakt? Konečne. Užbolo načase začať. Kreslím, píšem a zrazu krík. Áno mám to, ja som todokázal. Už to len prekresliť na PC, čo samozrejme vyžadovalo obrovskútrpezlivosť a aj pár nadávok na firmu Microsoft. Algoritmus je na svete a jasom tu s pocitom, že som niečo dokázal a že som to nevzdal už hneď nazačiatku.  

Michal Greguš

Michal Greguš

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

úplne normálny magor so zmyslom pre zábavu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu