reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Greguš

Michal Greguš

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

úplne normálny magor so zmyslom pre zábavu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nálady?

Michal Greguš

Nálady?

Žeby zlý deň? Dobre sa teda nezačal...

  • 28. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 506x
  • 0
Prechádzka

Michal Greguš

Prechádzka

Deň po skúške, dva dni pred ďalšou skúškou, trebalo by sa učiť. Ráno skoro ráno budíček a konzultácia. No dobre bol to dosť od veci zabitý čas. Ale vďaka ľuďom s ktorými nie som každý deň a super hambačom sa to dalo zvládnuť. Na izbe to síce bolo o únavne a o správe, že ona ide preč, že dnes nepríde...

  • 27. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 460x
  • 0
Niekedy si treba od seba oddýchnuť

Michal Greguš

Niekedy si treba od seba oddýchnuť

Možno poznáte ten pocit. Stále sa na vás pozerá, niekedy sa ozve, ale vy ju odignorujete. Vôbec si ju nevšímate ako keby pri vás vôbec nebola...

  • 1. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 580x
  • 2
Vianočný večer

Michal Greguš

Vianočný večer

Konečne prichádzam domov. Prechádzam sa po byte a premýšľam, čo budem robiť? Pozriem film hmm alebo pozriem iný film? Vlastne najem sa a uvidím. Viem, že nie som ani tak hladný, nejaký koláč by stačil, ale keď tie rezne veľmi provokujú. Veď čo tam jeden? No bolo to zrejme, znova som to neodhadol J. Čo teraz? Pozerám z okna. Sneží. Čo sneží? Hneď ti píšem sms...

  • 25. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 488x
  • 0
Vyšší level?

Michal Greguš

Vyšší level?

Nezvyk, ale treba sa už učiť J no hmm, čo si vybrať? Čítať trápnu knihu? Ale veď to ma ešte času. Budem ju predsa čítať niekedy cez noc, keď už nebudem mať inú možnosť. Mám tu nejaký algoritmus.

  • 5. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 512x
  • 6
reklama
Nie je jablko ako jablko

Michal Greguš

Nie je jablko ako jablko

Klasika sobota u babky. Veď kto by sa netešil na slova typu: vitaj, navarila som ti to a to a tu más nejaké peniažky. Toto zažívam už pekných pár rokov. Špecifická u babky je jeseň.

  • 26. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 577x
  • 0
Je krásne sniť sen ?

Michal Greguš

Je krásne sniť sen ?

Táto noc bola zvláštna, výnimočná. Mnoho krát sa mi sníva nejaký sen. Často krát si ho buď vôbec nepamätám alebo len krátku chvíľu...

  • 22. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 467x
  • 1
Osoba, ktorá mi ukázala pozerať sa na svet z iného pohľadu...

Michal Greguš

Osoba, ktorá mi ukázala pozerať sa na svet z iného pohľadu...

Prvý deň v práci vo Wales. Stretnutie zo supervisorom. Ten nás zadeľuje k učiteľom, cvičiacim alebo ako to jednoducho nazvať starším, skúsenejším pracovníkom, ktorý z nás majú za cca 2 týždne vyučiť za samostatných pracovníkov.

  • 20. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 594x
  • 1
Niečo na rozlúčku

Michal Greguš

Niečo na rozlúčku

No možno viete možno nie, ale nebudem tu približne 3 mesiace. Jednoducho budem v Anglicku. Možno si nájdem čas na písanie blogu a možno nie. Ale je isté, že nebudem s vami...

  • 8. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 627x
  • 0
Vnímame čo máme?

Michal Greguš

Vnímame čo máme?

Mnohokrát to berieme ako samozrejmosť, ale často si to uvedomíme, keď je už neskoro. Ja som uvedomil. Neviem či ešte včas...

  • 7. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 568x
  • 2
reklama
Čo máme, čo môže byť lepšie?

Michal Greguš

Čo máme, čo môže byť lepšie?

závysi len od nás samotných. Má ho každý, no nie každý sa ním môže pýšiť ...

  • 27. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 673x
  • 5
Koniec jednej éry...

Michal Greguš

Koniec jednej éry...

Možno sa dlho neuvidíme, možno áno...

  • 23. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 230x
  • 5
Maturita formalita?

Michal Greguš

Maturita formalita?

Zelený stôl, komisia, lístočky! Je to naozaj tak? Ani náhodou...

  • 22. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 330x
  • 11
Slniečko, počasie stvorené na relax

Michal Greguš

Slniečko, počasie stvorené na relax

Ale môžme si ho v dnešnej dobre dovoliť? Hlavne teraz? Keď je akademický týždeň? No je ešte len ráno? Teda pre niekoho už ani nie? Ale ja som sa práve len zobudil a je...

  • 16. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 765x
  • 0
Asi som to prehnal...

Michal Greguš

Asi som to prehnal...

Hmm, veľké sebavedomie, možno naivita, možnože niečo iné zapríčinilo to, že som ju začal nenávidieť...

  • 5. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 307x
  • 13
reklama
Novembrový dážď

Michal Greguš

Novembrový dážď

Ak ma chceš milovať,tak sa mi nevyhýbaj. Alebo skončím prechádzajúci sa v chladnom novembrovom daždi...

  • 4. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 911x
  • 3
Chvíľu hore, potom dole...

Michal Greguš

Chvíľu hore, potom dole...

1. máj pre všetkých študentov voľno. Možnosť prežiť krásny deň. Zabaviť sa. A totálne skaziť...

  • 2. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 451x
  • 0
Zoznámte sa, pocity

Michal Greguš

Zoznámte sa, pocity

Kto si? Prečo mi nedáš pokoj? Odíď! Choď preč! Nechcem Ťa!

  • 28. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 093x
  • 11
Dokaz dokonalosti ...

Michal Greguš

Dokaz dokonalosti ...

23.4.2008 – deň ako každý iný pred maturitou. Jednoducho nevydarený a upršaný. ...

  • 23. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 220x
  • 5
Hmm osoba so statusom dokonalá?

Michal Greguš

Hmm osoba so statusom dokonalá?

Dievča to mnohých prezývok, či už obľúbená Jans alebo Janza, Janksa, Janča, Janzíík, Jano, Guži, až neobľúbená Guzlejová. No samozrejme aj Kypťoš. :)

  • 20. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 239x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu